Heb je een vraag over bijvoorbeeld bestellingen, je persoonlijke prijzen of extra diensten? Maak eenvoudig online een afspraak met één van onze klantexperts. Wij helpen je graag verder.
Hoe werkt het maken van een online afspraak?
Via onze boekingspagina kies je als eerste of je een bestaande of nieuwe klant bent. Een afspraak duurt gewoonlijk 30 minuten. Vervolgens kies je jouw gewenste datum en tijdstip. Je kunt daarbij kiezen voor een afspraak via teams of telefonisch.
Om ons goed te kunnen voorbereiden vragen wij om jouw gegevens. Ook horen we graag wat de aanleiding is voor je afspraak. Denk bijvoorbeeld aan vragen over je account, persoonlijke condities, geplaatste orders of andere problemen. Wij zoeken alles graag voor je uit om je vragen te beantwoorden.
Binnenkort kun je ook online afspraken inplannen voor specifiek technische vragen.
Wanneer?
Afspraken zijn in te plannen van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 12:00 uur en tussen 14:00 en 16:00 uur
Ik zie je afspraak tegemoet!
Lees ook:
Ontmoet onze klantexperts
Zo regel je eenvoudig je garantie- en reparatieaanvraag
Verzendinformatie DHL in je account
Zo meld je een probleem met de bezorging