Heb je een vraag over bijvoorbeeld bestellingen, je persoonlijke prijzen of extra diensten? Maak nu eenvoudig online een afspraak met één van onze klantexperts.
Organisatie
-
-
Wij vinden duurzaamheid belangrijk. Daarom versturen wij al onze zendingen via GoGreen, het CO2-compensatieprogramma van DHL. Lees hier meer.
-
Heb je INDI-kratten om te retourneren? Dan meld je deze nu eenvoudig aan via je account. Hoe je dat precies doet lees je in dit blog.
-
Organisatie
Een warm welkom bij INDI: de eerste weken als Klantexpert
door Yolanda Sloot 13 april 2023Nieuwe werknemers warm welkom heten vinden wij bij INDI heel belangrijk. Melanie werkt sinds januari als Klantexpert bij INDI. Hoe heeft zij haar eerste periode ervaren? Lees hier haar verhaal.
-
Een goede werkomgeving, gezonde voeding en sociaal contact zijn belangrijk voor de mentale en fysieke gezondheid. Lees hier hoe onze ‘gezondheidsguru’ er werk van maakt.
-
Een offerteaanvraag is een prijsaanbod op maat. Wat je er precies mee kunt en wat er na je aanvraag gebeurt lees je in dit blog.
-
Weet jij wat de mogelijkheden rond de facturering bij INDI zijn? In dit blog lees je 6 tips & tricks voor je facturen en betalingen.
-
Onze klantexperts staan voor je klaar wanneer je hulp nodig hebt. Maar wie zijn zij eigenlijk? In dit blog stellen de leden van onze klantexpert-cirkel zich aan je voor.
-
Bestel je regelmatig maar ben je steeds veel tijd kwijt aan het (opnieuw) opzoeken van artikelen en het bestellen? Lees dan deze 7 tips.
-
Wat gebeurt er achter de schermen met je order? Wanneer kun je deze verwachten en welke informatie ontvang je van ons? Je leest het hier.