Een goede werkomgeving, gezonde voeding en sociaal contact zijn belangrijk voor de mentale en fysieke gezondheid. Lees hier hoe onze ‘gezondheidsguru’ er werk van maakt.
Organisatie
-
-
Een offerteaanvraag is een prijsaanbod op maat. Wat je er precies mee kunt en wat er na je aanvraag gebeurt lees je in dit blog.
-
Weet jij wat de mogelijkheden rond de facturering bij INDI zijn? In dit blog lees je 6 tips & tricks voor je facturen en betalingen.
-
Onze klantexperts staan voor je klaar wanneer je hulp nodig hebt. Maar wie zijn zij eigenlijk? In dit blog stellen de leden van onze klantexpert-cirkel zich aan je voor.
-
Bestel je regelmatig maar ben je steeds veel tijd kwijt aan het (opnieuw) opzoeken van artikelen en het bestellen? Lees dan deze 7 tips.
-
Wat gebeurt er achter de schermen met je order? Wanneer kun je deze verwachten en welke informatie ontvang je van ons? Je leest het hier.
-
Helaas is een zending soms onvolledig. Bijvoorbeeld door een manco, beschadiging of verkeerd geleverd artikel. In dit blog lees je hoe wij dit oplossen.
-
Bij elk pakket dat je van ons ontvangt, zit een pakbon of contentlabel. In dit blog lees je meer over de verschillen tussen beide en over de emballage die je van ons ontvangt.
-
Met een INDI-account heb je als klant een aantal voordelen. Welke dit precies zijn lees je hier.
-
Organisatie
Zo regel je eenvoudig je garantie- en reparatieaanvraag
door Yolanda Sloot 28 april 2021Heb je een defect artikel? Je kunt eenvoudig een garantie- of reparatieaanvraag doen. In dit blog van klantexpert Yolanda lees je hoe.