Bestel je regelmatig maar ben je steeds veel tijd kwijt aan het (opnieuw) opzoeken van artikelen en het bestellen? Lees dan deze 7 tips.
Organisatie
-
-
Wat gebeurt er achter de schermen met je order? Wanneer kun je deze verwachten en welke informatie ontvang je van ons? Je leest het hier.
-
Helaas is een zending soms onvolledig. Bijvoorbeeld door een manco, beschadiging of verkeerd geleverd artikel. In dit blog lees je hoe wij dit oplossen.
-
Bij elk pakket dat je van ons ontvangt, zit een pakbon of contentlabel. In dit blog lees je meer over de verschillen tussen beide en over de emballage die je van ons ontvangt.
-
Met een INDI-account heb je als klant een aantal voordelen. Welke dit precies zijn lees je hier.
-
Organisatie
Zo regel je eenvoudig je garantie- en reparatieaanvraag
door Yolanda Sloot 28 april 2021Heb je een defect artikel? Je kunt eenvoudig een garantie- of reparatieaanvraag doen. In dit blog van klantexpert Yolanda lees je hoe.
-
Een account aanmaken bij INDI heeft vele voordelen. In dit blog lees je meer over de mogelijkheden van ‘Mijn account’.
-
Lijsten bieden een aantal voordelen voor het bewaren en (gezamenlijk) bestellen van artikelen. Ontdek in dit blog hoe lijsten je kunnen helpen.
-
Wist je dat je besteloverzicht een uitgebreide zoekfunctie heeft, je hier productlijsten kunt aanmaken en de actuele orderstatus kunt inzien?
-
OrganisatieZelfsturing
Een sabbatical nemen in een zelfsturende organisatie
door Anoek Vinke 28 december 2020In oktober 2019 begon onze “online marketeer” Anoek aan haar wereldreis. Hoe pak je zoiets eigenlijk aan in een zelfsturende organisatie?