Je onderdelen zijn besteld en verzonden, maar wanneer staat DHL op de stoep met je pakket? Alle belangrijke verzendinformatie vind je in je account. In dit blog lees je waar je deze informatie precies kunt vinden.
Verzendinformatie
Wanneer je op onze website inlogt, vind je onder het kopje ‘Mijn bestellingen’ de verzendinformatie. Per order zie je een overzicht van alle pakketten met een track & trace-link. Wanneer je deze link aanklikt, dan kom je in de omgeving ‘My DHL Parcel’ terecht. Hier zie je alle verzendinformatie zoals het verwachte bezorgmoment en het afleveradres. Soms kan het voorkomen dat er bij DHL geen informatie te zien is. Dit betekent dat het pakket nog niet gesorteerd is. Deze informatie komt vaak een dag later dan de bestelling verzonden is.
Iets anders afspreken?
Komt een ander moment beter uit of haal je het pakket liever af bij een DHL ServicePoint? Dan kun je dat eenvoudig aangeven. Na het aanklikken van de Track & Trace-link kom je in My DHL Parcel. Hier kun je het bezorgmoment wijzigen. Let op! Dit werkt alleen wanneer je via de link, vanuit je account of vanuit de mail, naar de zending gaat.
Vragen of opmerkingen?
Mocht je er niet helemaal uit komen, laat dan gerust onder dit blog een reactie achter, of neem contact op. Wij helpen je graag verder.
Lees ook:
Zo meld je een probleem met de bezorging
Zo regel je eenvoudig je garantie- en reparatieaanvraag
6 tips & tricks voor je facturen en betalingen
Zo werkt een offerteaanvraag
Mijn zending is niet juist. Wat nu?
Pakbonnen, contentlabels en emballage: zo zit het