We zitten bij INDI niet stil en zijn continu bezig met verbeteringen. Zo hebben wij onlangs het melden van klachten makkelijker gemaakt. In dit blog leg ik je graag uit hoe het werkt.
Handig online formulier
Sinds kort meld je je problemen eenvoudig via het online formulier ‘Problemen met bezorging melden’. Deze vind je ook op de homepagina van indi.nl onder het kopje ‘Klantenservice‘.
Informatie
We weten graag met wie we te maken hebben dus als eerste vragen wij naar je e-mailadres dat je ook voor je INDI-account gebruikt. Op basis van het ordernummer en het artikelnummer weten we precies over welke bezorging het gaat.
Om je goed te kunnen helpen geef je aan wat het probleem is. Is je bestelling beschadigd, verkeerd, deels niet of geheel niet bezorgd? Wij ontvangen graag zoveel mogelijk informatie. Indien bekend vul je, bij een foutieve levering, het artikelnummer in van het ontvangen artikel. Weet je dit niet dan kun je eenvoudig een foto toevoegen.
Bij het melden van beschadiging voeg je altijd een foto toe waarop de staat van de zending bij ontvangst was. Dit hebben wij nodig voor de afwikkeling van de klacht.
Verdere afhandeling
Wij houden je te allen tijde op de hoogte van onze stappen zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Mocht je meer willen weten over een lopende klacht, neem dan gerust contact met ons op.
Lees ook:
Zo regel je eenvoudig je garantie- en reparatieaanvraag
Zo werkt een offerteaanvraag
6 tips & tricks voor je facturen en betalingen
Mijn zending is niet juist. Wat nu?
Pakbonnen, contentlabels en emballage: zo zit het