Met onze nachtbezorging leveren wij je onderdelen in oranje, herbruikbare kratten. Dit is duurzaam en geeft minder afval. Onze vervoerder neemt zowel lege kratten als retourzendingen voor je mee. Maar wat als je locatie vol staat en de chauffeur de kratten niet meeneemt? Dan meld je de kratten gemakkelijk aan via je account.
Je INDI-krat aanmelden
In je account staat sinds kort de optie ‘INDI-krat aanmelden’. Geef hier eenvoudig aan hoeveel en welke kratten klaar staan. Wij delen het formulier automatisch met onze vervoerder zodat hij op de hoogte is. Je hebt ook de optie om een opmerking voor de chauffeur mee te geven. Bijvoorbeeld hoe groot een stapel is of wanneer de kratten naast de locatie staan, omdat het anders niet past.
Retourstickers aanvragen
De chauffeur neemt de retourzending mee als hier een gele retoursticker op geplakt is. Deze kun je nu ook eenvoudig aanvragen in jouw account via ‘Retourstickers aanvragen’. Ook hiervoor geldt dat de aanvraag automatisch met onze vervoerder gedeeld wordt.
Blijven er kratten staan? Geef het dan eenvoudig en snel door zodat er weer ruimte is voor de nieuwe zendingen.
Vragen of opmerkingen?
Heb je nog vragen over het retourneren van INDI-kratten, laat dan hieronder een berichtje achter of neem contact op met onze klantenservice.
Lees ook:
Zo meld je een probleem met de bezorging
Verzendinformatie DHL in je account
Ik heb een order geplaatst. En nu?
Mijn zending is niet juist. Wat nu?
1 reactie
Wij hebben in het laatste half jaar zeer zelden nacht leveringen die worden bezorg in de kratten. Tegenwoordig zit het grootste deel van de leveringen in doosjes en enveloppen.